Головне управління Пенсійного фонду в Запорізькій області рекомендує використання зручних та безпечних дистанційних форм пенсійного обслуговування
Для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та у зв’язку із запровадженням карантину Головне управління Пенсійного фонду в Запорізькій області рекомендує використання зручних та безпечних дистанційних форм пенсійного обслуговування.
Шановні громадяни! Ви можете отримати більшість пенсійних послуг без особистих відвідувань сервісних центрів, за допомогою:
- Skype-зв’язку;
- послуги SMS-інформування;
- онлайн-сервісів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua);
- телефонів «гарячої лінії» (06141) 4-30-30 (Оріхівський відділ обслуговування громадян (сервісний центр), (061) 707-75-17 (для військових пенсіонерів) та (061) 224-63-27 (для цивільних пенсіонерів),.
Разом з тим повідомляємо, що сервісні центри тимчасово припиняють обслуговування громадян. Для вирішення невідкладних питань, таких як оформлення документів для виплати допомоги на поховання тощо, є можливість надати документи через чергового у сервісному центрі.
Соціальна самоізоляція та уникнення контактів – це найефективніший спосіб ліквідації і нерозповсюдження будь-якої епідемії.
Будьте соціально відповідальними, бережіть себе та своїх рідних.
Дякуємо за розуміння!