Головне управління Пенсійного фонду в Запорізькій області рекомендує використання зручних та безпечних дистанційних форм пенсійного обслуговування

Для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та у зв’язку із запровадженням карантину Головне управління Пенсійного фонду в Запорізькій області рекомендує використання зручних та безпечних дистанційних форм пенсійного обслуговування.

Шановні громадяни! Ви можете отримати більшість пенсійних послуг без особистих відвідувань сервісних центрів, за допомогою:

  • Skype-зв’язку;
  • послуги SMS-інформування;
  • онлайн-сервісів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua);
  • телефонів «гарячої лінії» (06141) 4-30-30 (Оріхівський відділ обслуговування громадян (сервісний центр), (061) 707-75-17 (для військових пенсіонерів) та (061) 224-63-27 (для цивільних пенсіонерів),.

Разом з тим повідомляємо, що сервісні центри тимчасово  припиняють обслуговування громадян. Для вирішення невідкладних питань, таких як оформлення документів для виплати допомоги на поховання тощо, є можливість надати документи через чергового у сервісному центрі.

Соціальна самоізоляція та уникнення контактів – це найефективніший спосіб ліквідації і нерозповсюдження будь-якої епідемії.

Будьте соціально відповідальними, бережіть себе та своїх рідних.

Дякуємо за розуміння!