Пам’ятка від Пенсійного Фонду України

Для отримання житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу особі необхідно звернутися до органу Пенсійного фонду України  та подати наступні документи:

  • Заяву про призначення та надання житлової субсидії;
  • Декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Особа, що звертається за житловою субсидією до  Заяви та Декларації додає оригінали документів:

  • паспорт громадянина України або тимчасове посвідченням громадянина України;
  • реєстраційний номер облікової картки платника, або з відповідною відміткою у разі, коли особа через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • дані про номер поточного рахунку, відкритий на ім’я особи, яка звертається за житловою субсидією в уповноваженому банку;

Склад домогосподарства декларується заявником під час звернення за наданням житлової субсидії з додаванням до заяви відповідних документів:

  • свідоцтво про шлюб;
  • паспорт дружини/чоловіка;
  • паспорт або свідоцтво про народження дітей;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • свідоцтво про смерть (у разі необхідності).

З метою скорочення часу на проведення звірки даних по домогосподарству для призначення житлової субсидії заявнику рекомендується подати інші документи:

  • документи, що підтверджують користування житлово-комунальними послугами (актуальні квитанції);
  • довідки про доходи – у разі у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом уповноваженого органу у порядку, встановленому цим Положенням. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;
  • довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
  • договір наймання (оренди) житла;
  • копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності та необхідності);
  • Акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/фактичного місця проживання особи за формою, затвердженою Мінсоцполітики (у разі потреби);
  • документи про розмір допомог, які виплачуються органами соціального захисту населення, або інші доходи які не відображаються в ДФС.

До уваги:

Заява і декларація вважаються такими, що не подані, у разі, коли:

– не внесені у повному обсязі відомості про членів домогосподарства (прізвище, ім’я та по батькові, сімейний стан, число, місяць і рік народження, серія (за наявності) та номер паспорта чи іншого документа, що посвідчує особу, реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

– не внесені у повному обсязі відомості про членів сім’ї осіб із складу домогосподарства, доходи яких враховуються під час призначення субсидії (прізвище, ім’я та по батькові, сімейний зв’язок з особою із складу домогосподарства, число, місяць і рік народження, серія (за наявності) та номер паспорта чи іншого документа, що посвідчує особу, реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

– не зазначені відомості про адресу домогосподарства та номери особових рахунків.