Шановні страхувальники!

Токмацьке відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України  у Запорізькій області на виконання листа виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України від 16.11.2020 №02-07-4194, наполегливо рекомендує страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів на отримання фінансування матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду (заяв-розрахунків ) та повідомлень про виплату допомоги.

Для цього необхідно укласти договір про подання електронних документів до Фонду соціального страхування України.  Отримати екземпляр договору щодо подання електронних документів до Фонду потрібно у робочому органу Фонду, а саме:

  1. на електронну пошту Токмацького відділення (tokm.zp@fssu.gov.ua) відправити повідомлення про бажання отримати електронну форму договору з даними Токмацького відділення,
  2. заповнити в бланку договору  особисті данні, підписати та поставити печатку (при наявності),
  3. відправити скановану копію на електронну пошту відділення для проведення реєстрації,
  4. оригінал договору надається до робочого органу поштовим відправленням ( вул. Центральна, 55 Б, м. Токмак, 71701).

Після реєстрації договору спеціалістами Фонду,  страхувальник  має можливість відправляти документи на отримання фінансування матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду (заяв-розрахунків) та повідомлень про виплату допомоги  в електронній формі, не дублюючи їх у паперовому вигляді.  Це значно зменшує термін проведення фінансування страхувальників та отримання коштів застрахованими особами.

По всім питанням надання електронних документів звертатись до спеціалістів Токмацького відділення за телефонами 06178-27759 або (096)6714057.

 

Токмацьке відділення управління виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування України у Запорізькій області