Відбулося засідання виконавчого комітету
25 жовтня у приміщенні Комишуваського будинку культури відбулось засідання виконавчого комітету. Розглянуто питання про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання, водовідведення, послуги з поводження з побутовими відходами, що надаються КП «Комишуваський комунальник» Комишуваської селищної ради.
09 березня рішенням виконавчого комітету № 41 були затверджені скориговані тарифи на послуги з централізованого водопостачання, водовідведення, послуги з поводження з побутовими відходами, що надаються КП «Комишуваський комунальник» Комишуваської селищної ради Оріхівського району Запорізької області в смт Комишуваха, селищах Зарічне, Кирпотине, Новотавричеське та селах Григорівське, Тарасівка, Вільне, Калинівка Оріхівського району Запорізької області», після чого мешканці громади звернулися до Держпродспоживслужби з запитом щодо економічного обґрунтування встановлених тарифів. Здійснивши перевірку, Держпродспоживслужба винесла припис про усунення виявлених порушень. Після виконання даного припису питання про встановлення тарифів було винесено на розгляд виконавчого комітету. На засідання були запрошені представники ініціативної групи Комишувахи і селища Зарічне.
Враховуючи «Заяву про встановлення тарифів» директора КП «Комишуваський комунальник» Галкіна О.В. від 30.08.2021 року, в зв’язку з приведенням у відповідність до рівня економічно обґрунтованих тарифів згідно з вимогами чинного законодавства та на підставі Припису про усунення порушень вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін від 20.05.2021 № 8 Головного управління Держспоживслужби в Запорізькій області, виконавчий комітет Комишуваської селищної ради вирішив встановити тарифи на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення та послуги з поводження з побутовими відходами. Після прийняття рішення встановлені тарифи повторно направлені на перевірку до Держпродспоживслужби. Результати перевірки будуть оприлюднені на офіційному сайті Комишуваської селищної ради.