ЗМІНА ПОСТАЧАЛЬНИКА ПРИРОДНОГО ГАЗУ
У зв’язку з неможливістю надання послуг постачання природного газу постачальниками у Запорізькому регіоні, з 1 травня 2022 року споживачі, постачальниками яких були ТОВ “Запоріжгаз збут” та ТОВ “Газ ресурс компані”, почали отримувати природний газ від ТОВ “ГК “Нафтогаз України”.
Починаючи з 1 травня понад 10 млн українських домогосподарств, що були побутовими споживачами газу 23 регіональних компаній, зокрема у Запорізькій області, опинилися в ситуації, коли їхні постачальники не могли виконувати свою функцію.
Для забезпечення безперебійного газопостачання в умовах воєнного стану ТОВ “ГК “Нафтогаз України”, як “постачальник останньої надії” (відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 917-р) забезпечило постачання газу побутовим споживачам Запорізької області. Надалі на підставі відповідних рішень Міністерства енергетики України та Оператора газотранспортної системи України (далі ОГТСУ) для захисту інтересів споживачів їх було включено до реєстру споживачів Товариства на умовах річного тарифного плану “Фіксований” з однією з найвигідніших цін на ринку – 7,96 грн/м³ (з ПДВ, без вартості транспортування).
ТОВ “ГК “Нафтогаз України” надало відповіді на найбільш актуальні питання. Для вашої зручності публікуємо їх нижче. Додаткову інформацію можна отримати на сайті gas.ua
- Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?
– Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас Товариство радить споживачам звернутися до контакт-центру для актуалізації контактної інформації.
2. Чи були збережені пільги після зміни постачальника”
– Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.
3. Якою буде вартість газу?
– Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану “Фіксований” за ціною 7,96 грн/м³ (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.
4. З якої дати слід оплачувати рахунки?
– Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року має бути здійснений на рахунки ГК “Нафтогаз України”. Оплати за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.
5. Що робити з переплатою за спожитий газ?
– Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує. Водночас Товариство радить споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати, здійснити такі дії:
- написати заяву на повернення переплати
- додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку)
- надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника
6. Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?
– Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки.
Перший – від ГК “Нафтогаз України” за спожитий газ.
Другий – від місцевих операторів газорозподільних мереж (операторів ГРМ) за його транспортування.
Водночас Товариство просить інформувати про зловживання з боку попередніх газопостачальних компаній, наприклад, якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1 травня 2022 року. Про такі випадки необхідно повідомляти листом на електронну адресу client@gas.ua
7. Чи зберігся мій номер особового рахунку?
– Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи. Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:
- на сайті www.gas.ua на сторінці “Дізнатися номер рахунку”
- у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger
- на квитанції, яку доставить Укрпошта
- у контакт-центрі Товариства
8. Як оплатити послуги спожитого газу?
– Онлайн:
- в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua
- у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger
- через сайти та мобільні застосунки банків
- за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, jPay)
– Особисто:
- через платіжні термінали самообслуговування
- у відділеннях банку, Укрпошти або “Нової пошти”
Також усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку client@gas.ua або до контакт-центру Товариства:
+ 380 066 300 2 888
+380 098 300 2 888
+380 093 300 2 888