Що таке електронний кабінет роботодавця?

«Електронний кабінет роботодавця» – це сервіс, з використанням сучасних інформаційно – комунікаційних технологій, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та на підвищення рівня взаємодії роботодавців зі службою зайнятості. У «Електронному кабінеті» роботодавець має можливість переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості, стан укомплектування заявлених вакансій, кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу, договори на організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме. В електронному кабінеті роботодавця передбачена можливість подання звітів за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)», в т.ч і уточнювальних, в онлайн режимі до державної служби зайнятості та подальшим завантаженням в базу даних.

Матеріал підготовлено Оріхівською районною філією Запорізького ОЦЗ.