Торгівля підакцизними товарами і видача ліцензій додали запорізьким громадам 144 мільйони

З початку року запорізькі компанії і підприємці, які торгують алкогольною і тютюновою продукцією, сплатили до місцевих бюджетів регіону 116 мільйонів 682 тисячі гривень акцизного податку. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 6 мільйонів 346 тисяч або на 6 відсотків. Про це повідомив начальник Головного управління ДПС у Запорізькій області Роман Афонов.

Для реалізації підакцизних товарів суб’єкти господарювання придбали 6997 ліцензій, до скарбниць громад надійшло 27,3 мільйона гривень. Зокрема, видано 3261 дозвіл на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, 2191 – для продажу тютюнових виробів, продовжено термін дії 8402 документів, призупинено 787, анульовано 1254.

Всього станом на початок вересня кількість діючих ліцензій склала 8802. З їхнім переліком можна ознайомитись на сайті податкової служби за посиланням: https://zp.tax.gov.ua/reestr-vidanih-licenziy.

За січень-серпень 2020 року фахівці податкової служби провели 551 перевірку суб’єктів господарювання з питань дотримання вимог законодавства, яке регулює обіг підакцизних товарів. За виявлені порушення застосовані фінансові санкції на суму майже 1,4 мільйона гривень.

Нагадаємо, для того, аби перевірити справжність акцизної марки, споживачі можуть скористатися онлайн сервісом в Електронному кабінеті платника: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/mark.

 

Головне управління ДПС у Запорізькій області

 

 

СМКОР в деталях: під час вебінару запорізькі податківці розповіли про особливості реєстрації податкових накладних

 

У податковій службі регіону проведено вебінар для платників податку на додану вартість. Заступник начальника управління податкового адміністрування ГУ ДПС у Запорізькій області Дмитро Шаповалов детально розповів про механізм реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі.

У першій частині онлайн спілкування було презентовано порядок зупинення реєстрації ПН/РК. Зокрема, учасники розглянули етапи автоматизованого моніторингу, ознаки безумовної реєстрації ПН/РК, критерії ризиковості платника ПДВ і операцій, показники позитивної податкової історії, а також діяльність комісії з питань зупинення ПН/РК та подання таблиці даних та пояснень.

У другій частині Дмитро Шаповалов відповів на запитання платників, які надійшли під час трансляції.

Нагадаємо, у Головному управлінні ДПС у Запорізькій області кожного робочого дня з 10-00 до 12-00 працює “гаряча лінія” за номером: (061) 219-05-54, де суб’єкти господарювання можуть отримати консультацію з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН.

Актуальні відеороз’яснення та інформаційні сюжети можна переглянути на субсайті податкової служби області, на офіційному каналі “ДПС Запоріжжя” в мережі Youtube та на сторінці “ДПС у Запорізькій області” у соціальній мережі Facebook.

 

Головне управління ДПС у Запорізькій області

 

Припинено діяльність міжрегіонального центру мінімізації податків із обігом 240 мільйонів гривень

 

Співробітники оперативного підрозділу податкової міліції Запорізької області спільно зі слідчим підрозділом податкової міліції ГУ ДФС у м. Києві під процесуальним керівництвом Київської міської прокуратури ліквідовано центр мінімізації платежів до бюджету міжрегіонального характеру, через який протягом 2019-2020 років проконвертовано близько 240 мільйонів гривень.

В рамках розслідування кримінального провадження за ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах встановлено групу осіб, які надавали підприємствам реального сектору економіки Запорізької, Дніпропетровської, Київської областей та м. Києва незаконні послуги щодо мінімізації податків шляхом переводу безготівкових коштів в готівку, безпідставного формування ПДВ та подальшої легалізації грошових коштів.

Для реалізації злочинних намірів фігуранти створили низку суб’єктів господарювання, зареєстрованих на підконтрольних осіб, на рахунки яких підприємства реального сектору економіки перераховували безготівкові кошти нібито за отримані послуги або реалізовані товари. У подальшому кошти переводились у готівку за допомогою чекових книжок та повертались вигодонабувачам за винагороду у розмірі близько 10-12 відсотків.

Окрім того, фігуранти використовували схему “зустрічних потоків” для легалізації готівки, незаконно накопиченої підприємствами в процесі господарської діяльності.

В рамках кримінального провадження проведено обшуки, в результаті яких вилучено фінансово-господарські документи фіктивних суб’єктів господарювання, а також три ноутбуки, які містять інформацію щодо діяльності центру мінімізації, чорнові записи та 100 печаток суб’єктів господарювання.

Слідство триває.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області